Cestujeme po svete

Zápisky zo Zanzibaru: Ranné plávanie s delfínmi…

Je pondelok, krátko po desiatej večer. Práve sme skončili s tradičnou swahilskou večerou (veľa jedla) a zajtra ráno vyrážame na celý deň na dva výlety (Spice Tour a výlet do mesta Stone Town), takže dnes iba veľmi krátko.

Dnešný deň sa nám začal veľmi skoro, už o šiestej ráno. Zobudiť sme sa mali sami, ale keďže som zabudol na budíku posunúť čas, zobudili nás všetci ostatní, keď sa im prestalo chcieť na nás čakať. Šofér nás zobral na jednu pláž, kde nás čakala motorizovaná dhow (čo je dhow by ste už mali vedieť zo včera) a tá nás zobrala za delfínmi. Sme v Afrike, takže sme nečakali žiadne cvičené zvieratá na vopred dohodnutom mieste. A tak aj bolo…od približne siedmej ráno sme na preskačku naháňali jedno roztrúsené hejno delfínov, skákali za nimi do vody, vyliezali späť na loď a opäť ich naháňali a skákali za nimi do vody…

Akokoľvek, bolo to veľmi zaujímavé, mať delfíny približne meter pred sebou, vidieť ich ako sa lenivo prevaľujú na dne, ako sa hrajú a najzaujímavejšie pre nás bolo počuť ich pod vodou…jednoducho super zážitok a ako všetko, aj toto bolo veľmi naturálne, žiadne prikrmovanie, žiadne vábenie, nič…

Ako som na začiatku písal, zajtra nás čaká „ťažký“ deň, takže na dnes je to všetko, pozrite si fotky…;)

Autor fotky: Jeremy Bishop

UŠETRITE PRI CESTOVANÍ VLAKOM VĎAKA TRAINLINE

Články autora:

(ne)Prekvapivo milujem cestovanie, predovšetkým lietanie, lietadlá akéhokoľvek druhu a kvalitné hotely. Pracujem ako prekladateľ, no baví ma aj online marketing a po večeroch si tu vypisujem články o cestovaní. Prajem hladké čítanie...;)